Skocz do zawartości

Witaj na Forum How2Win
Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcjonalności. W momencie w którym się zarejestrujesz i zalogujesz będziesz mógł tworzyć tematy, wysyłać odpowiedzi, dawać punkty reputacji, dostaniesz dostęp do prywatnego komunikatora, postowania aktualizacji statusu, zarządzania profilem i wielu innych opcji. Ta wiadomość zniknie jeśli się zarejestrujesz..
Zaloguj się Załóż konto
Zdjęcie

Głupi rework asasynów


89 odpowiedzi w tym temacie
Xeerix
  • Członkowie społeczności
  • 188 postów
  • Brąz I
  • Last active: 07 maj 2017 19:13
  • Joined: 25 kwi 2015

Mnie się te zmiany podobają. W końcu taki rengar czy katarina nie będą zabijali w 0,01 albo 0,36 sekundy. (ten drugi przypadek był chyba przedwczoraj jak mid nafeedował katarinę mocno, ponad 2000 dmg po odliczeniu odp. na magię w 0,36 sekundy, tak było na ekranie śmierci napisane) Najlepiej żeby każdemu zabójcy rozłożyli dmg na 2 albo 3 sekundy. Dobrze zaplanowany atak będzie bez różnicy do tego co teraz jest ale będzie szansa na przeżycie. 

 

Bo Kata ma tylko i wyłącznie dmg, nie oferuje nic innego. Więc nie wiem co w tym dziwnego :) Gorzej jest jak zadaje tyle taki 4k HP Darius albo Garen. Rengar ma stuna w dodatku, to jest bardziej chore niż Katarina ktróra ma tylko swój dmg i żadnego cc. Chociaż trudno zareagować w niecałe pół sekundy.


  • 1

Gentleman Bulbasaur
  • Członkowie społeczności
  • 404 postów
  • Virtuti Bulbasauri
  • Last active: 15 lip 2017 00:20
  • Joined: 29 maj 2015
Ja uważam że rework się przyda. Niektóre postacie mają niezdrowy skillset. Zed ma dobry clear, poke i mobilność z cieni. U zed usunąłbym tylko możliwości powrotu do cienia z ulta. Kacie zamiast q on target -> skillshot. Imo to kacie by wystarczyło. Talonowi zmieniłbym e żeby miało reset przy killu. A nocnikowi channel feara kosztem dmg na instant.
  • 1

                                           5f37debdd7410.png


Xeerix
  • Członkowie społeczności
  • 188 postów
  • Brąz I
  • Last active: 07 maj 2017 19:13
  • Joined: 25 kwi 2015

Ja uważam że rework się przyda. Niektóre postacie mają niezdrowy skillset. Zed ma dobry clear, poke i mobilność z cieni. U zed usunąłbym tylko możliwości powrotu do cienia z ulta. Kacie zamiast q on target -> skillshot. Imo to kacie by wystarczyło. Talonowi zmieniłbym e żeby miało reset przy killu. A nocnikowi channel feara kosztem dmg na instant.

 

Nie potrafię sobie wyobrazić takiej Katy z bouncing blade na skillshot xd Wg. mnie nie spasowałoby z resztą skilli, ale znając Riot mogą wszystko zrobić z postacią :D Ja bym Kacie zwiększył odstępy między "porcjami" dmg z ulta, w tedy byłoby więcej czasy na reakcję.


  • 1

Dismay
  • Członkowie społeczności
  • 449 postów
  • Srebro IV
  • Last active: 18 lip 2017 20:21
  • Joined: 26 kwi 2015

Nie potrafię sobie wyobrazić takiej Katy z bouncing blade na skillshot xd Wg. mnie nie spasowałoby z resztą skilli, ale znając Riot mogą wszystko zrobić z postacią  :D Ja bym Kacie zwiększył odstępy między "porcjami" dmg z ulta, w tedy byłoby więcej czasy na reakcję.

Akurat w ulcie Katy nie widzę żadnego problemu, problemem jest reszta skillsetu, która nie dość, że umożliwia zadanie obrażeń z 3 podstawowych skilli niemalże w tym samym momencie (banalna i trudna do skontrowania egzekucja ze względu na szybkość combo i instantowe przemieszczenie postaci) to jeszcze te skille można zresetować przez co bardzo trudno ją złapać w chaosie team fightu.

Taki randomowy przykład z yt: https://youtu.be/uY7Brm-_zMY?t=54s

R'ka tej postaci to chyba jeden z prostszych/najprostszych skilli do skontrowania bo sama się rootuje + wystarczająco długo castuje aby po 0.25-0.5 s być pod wpływem exhausta/cc.

Jej darmowy a dosyć silny waveclear też irytuje ale być może potrzebuje właśnie czegoś takiego aby być viable.

 

I pls skończcie z tym Zedem/Garenem bo umrę ze śmiechu, ponerfieni Vlad/Swain/Malza/GP/Hecarim etc. wciąż szaleją a wy się przejmujecie postacią, którą niemalże nikt nie potrafi grać a na pewno nie na niższym elo + banalnie ją skontrować podczas draftu lub tankiem z najbardziej toporną i przewidywalną mechaniką w grze xd


  • 2

Jan Rengar Drugi
  • Członkowie społeczności
  • 918 postów
  • Ten typ co gra kotem
  • Skąd:Runeterra
  • EUNE Nick:Dforak
  • Last active: 16 sie 2017 00:33
  • Joined: 16 kwi 2015

. Rengar ma stuna w dodatku

Fajnie wiedzieć.

@topic
Riłork jak riłork, zapewne wniesie coś ciekawego. Sam pomysł rozkładania DMG asasynów w czasie wydaje mi się mocno słaby.


  • 1

Xeerix
  • Członkowie społeczności
  • 188 postów
  • Brąz I
  • Last active: 07 maj 2017 19:13
  • Joined: 25 kwi 2015

Fajnie wiedzieć.

 

Zaszczytem było Cię oświecić, challengerze.


  • -2

Kazujui
  • Członkowie społeczności
  • 666 postów
  • Hejtuzui
  • Last active: 23 kwi 2017 04:29
  • Joined: 14 lip 2015

Zaszczytem było Cię oświecić, challengerze.

 

Nie chce cie rozczarować ale jest spora różnica między stunem a snerem... 


  • 3

6612583_trener.png


Edi
  • Moderatorzy
  • 894 postów
  • Sokuł
  • Last active: wczoraj, 23:51
  • Joined: 16 kwi 2015

Mnie się te zmiany podobają. W końcu taki rengar czy katarina nie będą zabijali w 0,01 albo 0,36 sekundy. (ten drugi przypadek był chyba przedwczoraj jak mid nafeedował katarinę mocno, ponad 2000 dmg po odliczeniu odp. na magię w 0,36 sekundy, tak było na ekranie śmierci napisane) Najlepiej żeby każdemu zabójcy rozłożyli dmg na 2 albo 3 sekundy. Dobrze zaplanowany atak będzie bez różnicy do tego co teraz jest ale będzie szansa na przeżycie. 

 

Tylko, że w 2-3 sekundy, to w pewnym momencie zabić squishy jest w stanie feednięty bruiser, ADC w późniejszej fazie gry. Myślę, że zabicie kogoś w 1 sekundę będzie już dawało dostateczną szansę counterplayu (powiedzmy, że assasyn bierze cię z zaskoczenia, ogarnięcie co się dzieje i podjęcie jakiejś decyzji powinno ci zająćpowinno ci zająć jakieś 0,3-0,5 sekundy, naciśnięcie klawisza 0,2 sekundy, co da łącznie 0,5-0,7 sekundy, jeśli tyle czasu nie jest dla ciebie dostateczne, to powinieneś pomyśleć nad tym, czy na pewno powinienś grać postaciami łatwymi do zabicia).

 

Z krzesła spadłeś? O to chodzi żeby assasin zabił kogoś zanim użyje klepsydre albo jakiś spell który mu uratuje to życie.. teraz za każdym razem każdy ma przeżywać atak takiego zabójcy? Bez sensu jak dla mnie. Nie wspominam, że nie raz przeżyłem atak Rengara flashując od razu gdy zaczynał skok na ulcie i się pojawiał. Tak samo można liczyć na szybkie paluszki i zaraz jak wbije Kata aktywować klepsydre, kupić ga cokolwiek. Wyobrażasz sobie MF pod te tankowate itemy albo adc z ga? Obwiam się, że jeśli naprawdę zacznie to zajmować kilka sekund to assasini przestaną być grani. Zostanie full ad J4 na midzie :P.

 

GA nie takie straszne jak Zhonya, biorąc pod uwagę, że Riot chce zmniejszyć okienko zadawania dmgu i niezdrowy gameplay (mobilność), to co 2 minuty próbując zabić maga, zabójca sam będzie ginąć. Pozostanie nic innego jak klepanie ADC . . .


  • 0

Tutturu

 


Ha1rless
  • Członkowie społeczności
  • 348 postów
  • Srebro V
  • Last active: 26 lis 2016 00:36
  • Joined: 01 maj 2015

Serio, widzicie problem w championie, który lanning ma z dupy, na roam idzie bez cc, a jedynym sposobem aby nim wygrać jest snowball, do tego masakrycznie źle sobie radzi na wytrzymałe teamcompy? :D


  • 0

twitch.tv/Ha1rless


Bill
  • Członkowie społeczności
  • 1 229 postów
  • Władca wszystkiego co istnieje, zwany przez ludzi Bogiem
  • Last active: wczoraj, 16:27
  • Joined: 15 kwi 2015

Serio, widzicie problem w championie, który lanning ma z dupy, na roam idzie bez cc, a jedynym sposobem aby nim wygrać jest snowball, do tego masakrycznie źle sobie radzi na wytrzymałe teamcompy? :D

Czy to oznacza że w każdej grze mamy zawsze grać tankami? 

Nie każdy chce przymusowo w grze która ma być jedynie rozrywką grać tankiem. [ciekaw jestem jak grasz adc z randomowym supportem kiedy twój mid nafeedował np. katarinę albo babysitującego rengara]


  • 0

http://www.cda.pl/video/50993966 - Wyjaśnienie zmiany nicku i ikony (intro)

Wszystko co piszę po północy ma znacznie większą szansę być totalnym bełkotem śpiącego człowieka.


MisterSatuk
  • Członkowie społeczności
  • 412 postów
  • Srebro IV
  • Last active: 02 sie 2017 16:47
  • Joined: 20 kwi 2015

Serio, widzicie problem w championie, który lanning ma z dupy, na roam idzie bez cc, a jedynym sposobem aby nim wygrać jest snowball, do tego masakrycznie źle sobie radzi na wytrzymałe teamcompy? :D

Problem jest taki, że lol to gra teamowa i jak Twojemu midowi trafi się bad game to mimo, że łatwo ją skontrować masz bardzo małe szansę zrobić cokolwiek, taki rengar zburstuje 1 osobę, a kata co najmniej 2 osoby.


  • 0

Nyscire
  • Członkowie społeczności
  • 486 postów
  • Srebro III
  • Last active: dziś, 09:58
  • Joined: 03 maj 2015

Problem jest taki, że lol to gra teamowa i jak Twojemu midowi trafi się bad game to mimo, że łatwo ją skontrować masz bardzo małe szansę zrobić cokolwiek, taki rengar zburstuje 1 osobę, a kata co najmniej 2 osoby.

Jeśli enemy nie mają dużo hard cc to taki rengar zrobi tripla zanim ty okiem mrugniesz :)


  • 1

Bill
  • Członkowie społeczności
  • 1 229 postów
  • Władca wszystkiego co istnieje, zwany przez ludzi Bogiem
  • Last active: wczoraj, 16:27
  • Joined: 15 kwi 2015

Jeśli enemy nie mają dużo hard cc to taki rengar zrobi tripla zanim ty okiem mrugniesz :)

Mrugnięcie trwa około 0,3 sekundy. 

Katarina może zrobić killa, double killa, a nawet triple killa przy szczęściu [wszyscy trzej w jednym miejscu] w czasie 0,36 sekundy. No, może dłużej ale to i tak niesprawiedliwe. Powinno to trwać na jednej osobie (!) co najmniej 0,7 sekundy. 


  • 0

http://www.cda.pl/video/50993966 - Wyjaśnienie zmiany nicku i ikony (intro)

Wszystko co piszę po północy ma znacznie większą szansę być totalnym bełkotem śpiącego człowieka.


MisterSatuk
  • Członkowie społeczności
  • 412 postów
  • Srebro IV
  • Last active: 02 sie 2017 16:47
  • Joined: 20 kwi 2015

Jeśli enemy nie mają dużo hard cc to taki rengar zrobi tripla zanim ty okiem mrugniesz :)

Każdy support ma choć 1 CC -> Rengar jak wejdzie to zostanie zatrzymany/"spowolniony" -> nie zabije 3 osób, bo się do nich nie dostanie.

Jak ma hydre a przeciwnicy stoją przy sobie, albo rengar gra ap to może i to zrobi, jako AD nie ma szans, zużyje dasha i nara, zawsze znajdzie się ktoś kto mu nie pozwoli ot tak zdominować gry, chyba, że jest ze 3k golda do przodu od każdego.


  • 0

bbbbbbbbb
  • Członkowie społeczności
  • 1 071 postów
  • Złoto IV
  • Last active: 06 sie 2017 16:42
  • Joined: 15 kwi 2015

Już wole assassinów e.g Rengara niż irelki gpka ekko kayle anivie które zawsze wyciągną dmg z dupy i jakieś mega utrudnienia.


  • 0

Bill
  • Członkowie społeczności
  • 1 229 postów
  • Władca wszystkiego co istnieje, zwany przez ludzi Bogiem
  • Last active: wczoraj, 16:27
  • Joined: 15 kwi 2015

Każdy support ma choć 1 CC -> Rengar jak wejdzie to zostanie zatrzymany/"spowolniony" -> nie zabije 3 osób, bo się do nich nie dostanie.

Jak ma hydre a przeciwnicy stoją przy sobie, albo rengar gra ap to może i to zrobi, jako AD nie ma szans, zużyje dasha i nara, zawsze znajdzie się ktoś kto mu nie pozwoli ot tak zdominować gry, chyba, że jest ze 3k golda do przodu od każdego.

Szok+mrugnięcie+czas na reakcję =/= 0,01 sekundy potrzebnej rengarowi na zabicie adc w locie.


  • 0

http://www.cda.pl/video/50993966 - Wyjaśnienie zmiany nicku i ikony (intro)

Wszystko co piszę po północy ma znacznie większą szansę być totalnym bełkotem śpiącego człowieka.


Bill
  • Członkowie społeczności
  • 1 229 postów
  • Władca wszystkiego co istnieje, zwany przez ludzi Bogiem
  • Last active: wczoraj, 16:27
  • Joined: 15 kwi 2015

Już wole assassinów e.g Rengara niż irelki gpka ekko kayle anivie które zawsze wyciągną dmg z dupy i jakieś mega utrudnienia.

Temat jest o reworku assasinów. Możliwe że irelia również doczeka się reworka w takiej paczce jak zabójcy czy magowie. [wciąż czekam na rework magów bo to co zrobili jest po prostu żałosne, z idealnie zbalansowanego malzahara zrobili over op niezbalansowane badziewie mogące zabijać przeciwnego apc samym ultem (grałem dzisiaj veigarem, nie mogłem użyć cleansee bo riot zablokował na jego ulcie to, i zabił mnie samym ultem, bez QWE, tylko ult, upewniłem się jeszcze, a w early był niczym więcej jak zwyczajnym feederem), reszta zmian jest całkiem ok]

Napisz mi proszę czym byłaby taka anivia pozbawiona dmg? [0 escape, nie licząc W] Ekko też nie jest przesadzony. [jakoś ani razu jeszcze nie widziałem carrującego wrogów ekko, albo carrującego mój team, nie licząc mnie oczywiście] Walcząc przeciwko nim można [nie piszę o irelii] zdążyć coś zrobić, walczyć parę sekund co najmniej a jak taki rengar czy katarina skoczą na ciebie z ultem jak akurat nie będziesz miał stuna to już nic ci nie pomoże. 


  • -1

http://www.cda.pl/video/50993966 - Wyjaśnienie zmiany nicku i ikony (intro)

Wszystko co piszę po północy ma znacznie większą szansę być totalnym bełkotem śpiącego człowieka.


Nyscire
  • Członkowie społeczności
  • 486 postów
  • Srebro III
  • Last active: dziś, 09:58
  • Joined: 03 maj 2015

Każdy support ma choć 1 CC -> Rengar jak wejdzie to zostanie zatrzymany/"spowolniony" -> nie zabije 3 osób, bo się do nich nie dostanie.

Jak ma hydre a przeciwnicy stoją przy sobie, albo rengar gra ap to może i to zrobi, jako AD nie ma szans, zużyje dasha i nara, zawsze znajdzie się ktoś kto mu nie pozwoli ot tak zdominować gry, chyba, że jest ze 3k golda do przodu od każdego.

W late gamie zanim support zareaguje adc powinno już nie być(choć na taką vayne będzie ciężko).Na jedno cc mercurial powinien wystarczyć,Poza tym ostatnio zacząłem grać sobie kotkiem pod masterkę "przypływ jeźdźca fal"(nie chcę popełnić jakiejś literówki,wolę po polsku napisać).Po ulcie,ghostbladzie i zadanym dmgu miałem 694ms(z mercurialem byłoby więcej).Z tak dużym ms nikt nie dałby rady nawet zscecekować kota o ile nie ma jakiegoś point'n'clicka.Jedyną szansą żeby adc przeżył jest ustawić jakiś mur wokół niego i czekać aż rengar skoczy i liczyć że nie zabije adc.

 

Szok+mrugnięcie+czas na reakcję =/= 0,01 sekundy potrzebnej rengarowi na zabicie adc w locie.

Teraz to już nie jest możliwe.Po tych zmianach jedynie raz udało mi się zoneshotować adc(jako ad rengar),jednak miałem jakieś 5k g i 5lvi przewagi nad adc.Z taką przewagą każda postać zrobiłaby to samo.

 

 

Nie twierdzę że rengar jest broken,czy coś.Mówię że tylko że jest go troszkę trudniej skontrować niż katarinę.Na katę wystarczy hexdrinker(a pozniej MoM) i może locket od suporta oraz dowolne cc aby przerwać jej ulta aby ją powstrzymać(btw ult amumu nie przerwie jej ulta,taki mały tip).Na rengara jest to poniekąd troszkę trudniejsze,choć dalej możliwe,jednak wymaga większej współpracy od drużyny.


  • 0

MisterSatuk
  • Członkowie społeczności
  • 412 postów
  • Srebro IV
  • Last active: 02 sie 2017 16:47
  • Joined: 20 kwi 2015

Temat jest o reworku assasinów. Możliwe że irelia również doczeka się reworka w takiej paczce jak zabójcy czy magowie. [wciąż czekam na rework magów bo to co zrobili jest po prostu żałosne, z idealnie zbalansowanego malzahara zrobili over op niezbalansowane badziewie mogące zabijać przeciwnego apc samym ultem (grałem dzisiaj veigarem, nie mogłem użyć cleansee bo riot zablokował na jego ulcie to, i zabił mnie samym ultem, bez QWE, tylko ult, upewniłem się jeszcze, a w early był niczym więcej jak zwyczajnym feederem), reszta zmian jest całkiem ok]

Napisz mi proszę czym byłaby taka anivia pozbawiona dmg? [0 escape, nie licząc W] Ekko też nie jest przesadzony. [jakoś ani razu jeszcze nie widziałem carrującego wrogów ekko, albo carrującego mój team, nie licząc mnie oczywiście] Walcząc przeciwko nim można [nie piszę o irelii] zdążyć coś zrobić, walczyć parę sekund co najmniej a jak taki rengar czy katarina skoczą na ciebie z ultem jak akurat nie będziesz miał stuna to już nic ci nie pomoże. 

Anivia to nie tylko dmg, jej koncept to mag spowolnień, zamrożeń (?) Ma super op passywke, która wraz z flashem i ghostem / barrierą / healem daje praktycznie 100% odporności na ganki, q to slow + stun, w utility, r jest mega mocnym slowem, który wraz z q zone'uje przeciwników bardzo łatwo.Do tego dołóż ten dmg z e, który nigdy w życiu nie powinen zadawać po 1k dmg.Jej q + e + thuner prawie zabija adc, dołóż do tego R i masz killa.Anivia nie potrzebuje żadnej przewagi, po prostu niech wyjdzie na równo z linii i już ma ez game, a nienafeedowanie jako anivia jest naprawdę łatwa.

Po co jej mobilność, skoro ma w r i q, które nie pozwolą nikomu w nią wejść ot tak sobie, wystarczy nie wchodzić za głęboko, a to umie każdy dobry gracz.

Wczoraj sobie zagrałem normala - nie feedowałem linii, tylko farmiłem spokojnie, grałem na katę, a moi temmate ciągle feedowali katę na jej roamach, mimo moich pingów.No trudno myślę, zacząłem farmić swoją i enem jungle - blue + r + q + = czyszczenie linii i campa w 20 sek... Nie odstawałem z nią z levelem, skonczyła grę może 17/6, a ja 15/3, naprawdę po 10 minutach może miala z 6/1, ale co ona mogła mi zrobić - jej all in = moje q, nawet jak mnie ubije to mam jajko.

 

Dodajmy jeszcze, że anivia nie ma zazwyczaj miejsca na rabadona, a i tak bije więcej niż większość magów.

Chore, wierzę dla littlemousa ;v


  • 0

Nyscire
  • Członkowie społeczności
  • 486 postów
  • Srebro III
  • Last active: dziś, 09:58
  • Joined: 03 maj 2015
Dodajmy jeszcze, że anivia nie ma zazwyczaj miejsca na rabadona, a i tak bije więcej niż większość magów.

Nie wiem jak ty ale ja rabadona często składam jako drugi item,zaraz po roa.


  • 0



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych