Skocz do zawartości

Witaj na Forum How2Win
Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcjonalności. W momencie w którym się zarejestrujesz i zalogujesz będziesz mógł tworzyć tematy, wysyłać odpowiedzi, dawać punkty reputacji, dostaniesz dostęp do prywatnego komunikatora, postowania aktualizacji statusu, zarządzania profilem i wielu innych opcji. Ta wiadomość zniknie jeśli się zarejestrujesz..
Zaloguj się Załóż konto
Zdjęcie

Głupi rework asasynów


89 odpowiedzi w tym temacie
Dismay
  • Członkowie społeczności
  • 441 postów
  • Srebro IV
  • Last active: dziś, 20:23
  • Joined: 26 Apr 2015

Już teraz coraz ciężej samemu carrować grę assasynem mimo snowballu wyskoczy jakaś Shyv, Malph albo Naut których za nic nie ubijesz za to oni Ciebie z łatwością.

LoL "wyeluował" już do takiego stopnia gry drużynowej, że carrowanie "samemu" jest niemalże niemożliwe i czasy kiedy, podobno, liczył się jedynie "skill" (sezony 2-3) już nigdy nie powrócą, nawet po reworku zabójców.

Shyv, Malph i Naut to raczej złe przykłady bo aktualnie są poza metą i baardzo sporadycznie się ich widzi ale zabójca nie jest od "ubijania" raid bossów tylko od jak najszybszego pozbycia się carrych. Tanki takie jak Malphite "ubija" się dpsem, który dostarczają zazwyczaj marksmani (marksmeni?), eliminacja marksmanów wydłuża życie twojego frontline'u co przekłada się na żywotność całej drużyny, przynajmniej w teorii.

I biorąc pod uwagę powyższy fakt wracamy do ligi jako gry drużynowej. Nie dasz rady wygrać gry 1v5/9, musisz zaakceptować to iż twój Talon to także część drużyny a nie solo carry. Każda klasa w lolu ma swoje silne jak i słabe strony, zupełnie jak typy w pokemonach kappa

 

Niby ciekawi mnie co zrobią z Talonem a szczególnie z jego AOE ale coś czuje że te zmiany na dobre mu nie wyjdą.

Nie wydaje mi się aby rework pogorszył sytuację danej postaci, szczególnie gdy tym reworkiem zajmuje się RiotGames. Przypomnij sobie reworki w ostatnich sezonach, czy Taricowi, Sionowi, Vladowi, Swainowi, Cassio czy nawet Syndrze wyszły one na złe? Nie, większość zmniejszyła skill cap postaci, zwiększyła ich możliwości, zbuffowała/zamieniła na bardziej użyteczne wiele skilli etc.

 

Co do typowych zabójców to Kha'Zix ma zdecydowanie przesadzone obrażenia, z samym jungle itemem oneshootuje każdego nie-tanka w zasięgu, z ulepszonego Q w late gamie bije spokojnie 1k w "osamotniony" target przy czym może zbudować kilka przedmiotów stricte defensywnych i wciąż zadawać tony obrażeń.

LeBalanced jest zdecydowanie zbyt bezpieczna w porównaniu do tego jak agresywnie może grać, jak banalne ma combo (dwa targety i przeciwnik nie ma 3/4 hp no pls), jak chore obrażenia i jak znikomy czas reakcji mają przeciwnicy.

Fizz jest irytujący bo ten untargetable na E uniemożliwia użycie exhausta w odpowiedniej chwili + mam wrażenie, że całą grę jest śmiertelnym zagrożeniem nawet jak zejdzie z linii 0/5, bez farmy i trzema lvlami straty do enemy lanera zzz

Pozostałą część tej klasy jeszcze jakoś da się kontrować.


  • 1

tomangelo
  • Członkowie społeczności
  • 593 postów
  • Srebro II
  • Last active: wczoraj, 22:35
  • Joined: 16 Jun 2015

Nie wydaje mi się aby rework pogorszył sytuację danej postaci, szczególnie gdy tym reworkiem zajmuje się RiotGames.

Parę wyjątków od tej reguły by się znalazło, chociażby taka Soraka która leczyła i obijała za prawie darmo, Skarner też przy którymś reworku skończył słabo.


  • 1

JaramTenSmak
  • Członkowie społeczności
  • 496 postów
  • Srebro III
  • Last active: 31 Dec 2016 09:56
  • Joined: 05 Jun 2015

Nie ma co mówić o tego typu zmianach, wszystko musi wejść i trzeba tym zagrać. Wszystko się może zmienić


  • 0

Edi
  • Moderatorzy
  • 868 postów
  • Sokuł
  • Last active: dziś, 10:21
  • Joined: 16 Apr 2015

Parę wyjątków od tej reguły by się znalazło, chociażby taka Soraka która leczyła i obijała za prawie darmo, Skarner też przy którymś reworku skończył słabo.

 

Skarner przy wcześniejszym reowrku raczej średnio sobie radził.

Później Rito go zreworkowało i miał tylko 60% winratio xD

Na tą chwilę, mimo, że mało popularny, to nadal jest silny.

 

Co do nowych assasynów - to nie wiem, jak to z nimi będzie - mają być bardziej kontrowalni - czyli burst będą wywalać około 2 razy dłużej, co można by wiązać z dużym osłabieniem. Jednocześnie patrząc na to, co do tej pory robił Rito, to można się będzie spodziewać jakiejś masakry, a patrząc na wszelkie tendencje zmian, to ad assasynów będzie się budować podobnie do bruiserów.

 

A jeśli coś zostanie znerfione podczas reworku, to pewnie zaraz zostanie mocno zbuffowane i wywali metę do góry nogami (drugi raz).


  • 0

Tutturu

 


Gość od Talona
  • Członkowie społeczności
  • 861 postów
  • Seria do złota
  • Last active: 29 Aug 2016 08:24
  • Joined: 16 Apr 2015

Co Ty gadasz człowieku xD 

Przecież to oczywiste, że tanki kontrują assassynów, jakiś balans musi być, co by było, gdyby assassyni mogli zburstować tanka (lub mieć szansę walczyć na CC championa) to przecież Assassyni byliby jedną opcją.Celem assassynów są squishy postacie, muszą być czymś kontrowani, bo wtedy te squishy postacie byłyby instant dead.

 

Problemem raczej jest to, że nie idzie ubić tanka nawet przy naprawdę znacznej przewadze w złocie gdy wcześniej było to możliwe :).

 

LoL "wyeluował" już do takiego stopnia gry drużynowej, że carrowanie "samemu" jest niemalże niemożliwe i czasy kiedy, podobno, liczył się jedynie "skill" (sezony 2-3) już nigdy nie powrócą, nawet po reworku zabójców.

Shyv, Malph i Naut to raczej złe przykłady bo aktualnie są poza metą i baardzo sporadycznie się ich widzi ale zabójca nie jest od "ubijania" raid bossów tylko od jak najszybszego pozbycia się carrych. Tanki takie jak Malphite "ubija" się dpsem, który dostarczają zazwyczaj marksmani (marksmeni?), eliminacja marksmanów wydłuża życie twojego frontline'u co przekłada się na żywotność całej drużyny, przynajmniej w teorii.

I biorąc pod uwagę powyższy fakt wracamy do ligi jako gry drużynowej. Nie dasz rady wygrać gry 1v5/9, musisz zaakceptować to iż twój Talon to także część drużyny a nie solo carry. Każda klasa w lolu ma swoje silne jak i słabe strony, zupełnie jak typy w pokemonach kappa

 

Nie wydaje mi się aby rework pogorszył sytuację danej postaci, szczególnie gdy tym reworkiem zajmuje się RiotGames. Przypomnij sobie reworki w ostatnich sezonach, czy Taricowi, Sionowi, Vladowi, Swainowi, Cassio czy nawet Syndrze wyszły one na złe? Nie, większość zmniejszyła skill cap postaci, zwiększyła ich możliwości, zbuffowała/zamieniła na bardziej użyteczne wiele skilli etc.

 

Co do typowych zabójców to Kha'Zix ma zdecydowanie przesadzone obrażenia, z samym jungle itemem oneshootuje każdego nie-tanka w zasięgu, z ulepszonego Q w late gamie bije spokojnie 1k w "osamotniony" target przy czym może zbudować kilka przedmiotów stricte defensywnych i wciąż zadawać tony obrażeń.

LeBalanced jest zdecydowanie zbyt bezpieczna w porównaniu do tego jak agresywnie może grać, jak banalne ma combo (dwa targety i przeciwnik nie ma 3/4 hp no pls), jak chore obrażenia i jak znikomy czas reakcji mają przeciwnicy.

Fizz jest irytujący bo ten untargetable na E uniemożliwia użycie exhausta w odpowiedniej chwili + mam wrażenie, że całą grę jest śmiertelnym zagrożeniem nawet jak zejdzie z linii 0/5, bez farmy i trzema lvlami straty do enemy lanera zzz

Pozostałą część tej klasy jeszcze jakoś da się kontrować.

No niestety raczej w złą strone. Ostatnio widziałem fajną Shyv która zabijała mnie na niemal full hp mimo tego, że miałem 10 killi więcej i ofc więcej itemków. Takie coś jak Malph? Jakiś abyssal i co cd ulta będzie wbijać się w adc zadając tons przez swoje fajne przeliczniki. Jeśli pójdą z zabójcami w "złą stronę" to przestaną jako tacy być grani i tyle. Grę zdominują tanki i high range magowie + postacie typu Yi które są w stanie zabić tanka. Rozgrywki do późnego late, podziękuje :P.


  • 0

xcj6of8s66aw.png


Felix
  • Członkowie społeczności
  • 315 postów
  • Srebro V
  • Last active: dziś, 20:17
  • Joined: 15 Apr 2015

Problemem raczej jest to, że nie idzie ubić tanka nawet przy naprawdę znacznej przewadze w złocie gdy wcześniej było to możliwe :).

 

No niestety raczej w złą strone. Ostatnio widziałem fajną Shyv która zabijała mnie na niemal full hp mimo tego, że miałem 10 killi więcej i ofc więcej itemków. Takie coś jak Malph? Jakiś abyssal i co cd ulta będzie wbijać się w adc zadając tons przez swoje fajne przeliczniki. Jeśli pójdą z zabójcami w "złą stronę" to przestaną jako tacy być grani i tyle. Grę zdominują tanki i high range magowie + postacie typu Yi które są w stanie zabić tanka. Rozgrywki do późnego late, podziękuje :P.

tank talon już nie działa?

 

@btw

Nie wiem czemu ludzie narzekają na le blanc... Tak naprawdę mało osób umie nią grać w teamfightach. Serio, rzadko spotykam le blanc która byłaby ogarnięta mocno.


  • -1

ArcioxKeppo
  • Członkowie społeczności
  • 3 postów
  • Unranked
  • Last active: 28 Aug 2016 21:03
  • Joined: 12 Aug 2016

Szkoda, lubię asasynów.

Szkoda reworku zeda i talona :P

Dobre postacie ale rework się przyda.


  • 0

Xeerix
  • Członkowie społeczności
  • 187 postów
  • Brąz I
  • Last active: 26 Mar 2017 17:37
  • Joined: 25 Apr 2015

Ja boję się co mogą zrobić z Katariną. Katarina ma unikalną i chorą mechanikę, jednak można ją skontrować dobrą pracą teamu. Z nią może być podobnie jak z Fiorą, kiedyś Fiora były dmg championem, zero ccków. Jej ulti było powiem szczerze chorobotwórcze. Katarina teraz też jest typowym dmg championem bez cc, i lepiej żeby taka pozostała :)


  • 1

MisterSatuk
  • Członkowie społeczności
  • 410 postów
  • Srebro IV
  • Last active: dziś, 17:26
  • Joined: 20 Apr 2015

tank talon już nie działa?

 

@btw

Nie wiem czemu ludzie narzekają na le blanc... Tak naprawdę mało osób umie nią grać w teamfightach. Serio, rzadko spotykam le blanc która byłaby ogarnięta mocno.

Może dlatego,  że nie potrzebuje nawet całego comba, aby zabić, ma krótkie cooldowny, po złym all inie i tak jest zawsze safe, ma CC.

Tak nie działają assassyni, oni owszem mają chory dmg, ale zazwyczaj mają ryzyko - albo natychmiast zburstują albo padają - taki rengar jak wskoczy i dostanie CC to już nie wyskoczy, a sama szybkość wykonania comba nie jest wolniejsza.Tak rengar ma invi, ale ma tez wskaźnik, a zasięg 2xW Leblanc jest zbyt duży, żeby przewidzieć jej all iny.

 

Szkoda, lubię asasynów.

Szkoda reworku zeda i talona :P

Dobre postacie ale rework się przyda.

Zed nie dostanie reworka, tylko jak już to jakąś małą zmianę...

A talon potrzebuje zmiany.


  • 0

Xeerix
  • Członkowie społeczności
  • 187 postów
  • Brąz I
  • Last active: 26 Mar 2017 17:37
  • Joined: 25 Apr 2015

Szkoda, lubię asasynów.

Szkoda reworku zeda i talona :P

Dobre postacie ale rework się przyda.

 

Zedowi to by się bardziej nerf przydał, tak samo jak Fizzowi, to największe unballanced shity pośród assasinów. Talonowi zmiana się przyda jak najbardziej, bo ma strasznie useless pasywkę. Mam wewnętrzne przeczucie, że z Katy zrobią gówno, Katarina miała proste do ogarnięcia skille, bez żadnych udziwnień, pewnie zrobią coś jak te wszystkie nowe postacie (Ekko, Kled, Illaoi, Kalista, Gnar, Aurelion).


  • 1

tomangelo
  • Członkowie społeczności
  • 593 postów
  • Srebro II
  • Last active: wczoraj, 22:35
  • Joined: 16 Jun 2015

Na głównej było już kilka razy, że Talon dostanie nowy pasyw. Ciekaw też jestem czy przeciek będzie prawdziwy i usuną te teleporty u Katy i Talona.


  • 0

Xeerix
  • Członkowie społeczności
  • 187 postów
  • Brąz I
  • Last active: 26 Mar 2017 17:37
  • Joined: 25 Apr 2015

Na głównej było już kilka razy, że Talon dostanie nowy pasyw. Ciekaw też jestem czy przeciek będzie prawdziwy i usuną te teleporty u Katy i Talona.

 

Riot gdzieś pisał (CHBYBA) że u Katy zostawią E i najbardziej przyjrzą się Q i W (Filmik Redmercy`iego). Ale jeśli by im to usunęli, to zrobili bo najgorszą rzecz jaką mogli z nimi zrobić.


  • 0

tomangelo
  • Członkowie społeczności
  • 593 postów
  • Srebro II
  • Last active: wczoraj, 22:35
  • Joined: 16 Jun 2015

Może u niej to zostawią, w końcu u niej to znak rozpoznawczy. Talon chyba prędzej może się obawiać.


  • 0

Gość od Talona
  • Członkowie społeczności
  • 861 postów
  • Seria do złota
  • Last active: 29 Aug 2016 08:24
  • Joined: 16 Apr 2015
Najlepiej będzie usunąć najbardziej pasujący do lore Talona spell :v. Pasywka się przydaje przy biciu jakiegoś tanka jak wpadnie w nasz team, osobiscie uważam że przez cienka pasywke Talon ma dość mocne inne spelle i wcześniej krótki cd na ulta :v. Np Zed bez swojej miałby problem :v.
  • 0

xcj6of8s66aw.png


Xeerix
  • Członkowie społeczności
  • 187 postów
  • Brąz I
  • Last active: 26 Mar 2017 17:37
  • Joined: 25 Apr 2015

Najlepiej będzie usunąć najbardziej pasujący do lore Talona spell :v. Pasywka się przydaje przy biciu jakiegoś tanka jak wpadnie w nasz team, osobiscie uważam że przez cienka pasywke Talon ma dość mocne inne spelle i wcześniej krótki cd na ulta :v. Np Zed bez swojej miałby problem :v.

 

Przykładowa Kata ma też niski cd ulta, resztę skilli też ma dobrą, i pasywkę ma świetną :) Może i pasuje do lore, ale Riot da na jej miejsce na pewno mniej useless umiejętność.


  • -1

Kazujui
  • Członkowie społeczności
  • 666 postów
  • Hejtuzui
  • Last active: wczoraj, 04:29
  • Joined: 14 Jul 2015

Ja pomimo że ostatnio gram zazwyczaj casterami na midzie (lub też adc) i to moja ulubiona klasa. I naprawdę mi to obojętnie czy dostaną nerfa czy nie, ja jedynie assasinami gram w jungli(fizz,khazix,shaco). Sprawa jest prosta albo nauczysz się przewidywać co zrobi przeciwnik albo łatwo zginiesz. Przeciwko assasinom masz tylko mniejszy margines błędu grając taką Lux, Xerathe, Velkozem, Anivią itp. Tak naprawdę to jedyna rzecz jaka jest problematyczna w assasinach to ich mobilność która jest w wielu przypadkach po prostu przesadzona. Taka Ahri czy Lb ciężko jest junglerowi zgankować po 6 i pomóc miderowi jeżeli ma problem. Bo co jak coś ale assasini mają chyba najlepszy snowball w grze i nie chodzi nawet że przegrywasz z nim 1v1 raczej o to że typowy bot mimo pingów i nawet pisania do nich że do nich idzie taki Zed to oni dalej pushują. To jest gra drużynowa i wiadomo że ludzie popełniają błędy ale ciężko mi zrozumieć takie osoby które później jeszcze ciebie obwiniają że nie było fallowa albo że Zed przyszedł. Co do izolacji Khazixa to ma podobny co auto-attack Gravesa(więc niewielki) więc ktoś kto się oddalił do grupy może łatwo dostać bułę. 

 

Podsumowując jak dla mnie wystarczy że osłabili by mobilność assasinów, a obrażeń dużo wcale zmieniać by nie musieli. Pytanie tylko co dadzą w zamian? Podejrzewam że jakieś przedmioty z efektem on hit by wymuszać przyklejenie się do przeciwnika na dłuższy czas. 


  • 1

6612583_trener.png


Starfire
  • Członkowie społeczności
  • 213 postów
  • Seria do srebra
  • Last active: 17 Mar 2017 22:38
  • Joined: 15 Jul 2015

Rework przydał by się kacie, może zrobią ją viable bo fajna tematycznie postać 


  • -1

YBTfBJc.gif


Xeerix
  • Członkowie społeczności
  • 187 postów
  • Brąz I
  • Last active: 26 Mar 2017 17:37
  • Joined: 25 Apr 2015

Rework przydał by się kacie, może zrobią ją viable bo fajna tematycznie postać 

 

Kacie to się jedynie malutkie zmiany przydadzą, które nie zmienią jej play style. Obecna Kata jest dobra, tylko jak każdy assasyn ma tons of dmg, co Riotowi przeszkadza (w late/późnym mid game z odpowiednimi przedmiotami bierze papierowe cele na Q>E>W/E>Q>W 100-0). Kata niezbalansowana jest w tedy, kiedy przeciwnicy nie wiedzą kiedy wykorzystać dane umiejętności, bo jak taka Kata przeczeka jak puszczą wszystkie ccki to może zrobić ich 1vs5 praktycznie w 3 sekundy.

 

Wg. mnie jeśli w ogóle zostawią obecnego ulta Kacie, to zmniejszą prędkość z jaką wyrzuca sztylety, tak żeby dać więcej czasu na reakcję. Przeciwnik momentami ma szansę zareagować na E>Q>W, ponieważ trzeba poczekać aż Q naznaczy cel, bo inaczej W zada "pusty" dmg, i trzeba będzie znak zbić ze zwykłego aa. Mam nadzieję że zostawią jej blinka, bo nie wyobrażam sobie żeby miała coś w stylu E Gragasa (Chodzi mi o to, że jak taki gragas dashuje, to umiejętność w jego stronę go dotknie). Kata pozostała w podobnej formie do dziś, odkąd ją wydali (przeszła dużo, ale najważniejsza rzecz która cechuję Katarinę, resety pozostały). Jeśli teraz to zepsują, to będzie najgorsze co mogli z Katą zrobić :/


  • 0

Bill
  • Członkowie społeczności
  • 1175 postów
  • Władca wszystkiego co istnieje, zwany przez ludzi Bogiem
  • Last active: dziś, 16:13
  • Joined: 15 Apr 2015

Mnie się te zmiany podobają. W końcu taki rengar czy katarina nie będą zabijali w 0,01 albo 0,36 sekundy. (ten drugi przypadek był chyba przedwczoraj jak mid nafeedował katarinę mocno, ponad 2000 dmg po odliczeniu odp. na magię w 0,36 sekundy, tak było na ekranie śmierci napisane) Najlepiej żeby każdemu zabójcy rozłożyli dmg na 2 albo 3 sekundy. Dobrze zaplanowany atak będzie bez różnicy do tego co teraz jest ale będzie szansa na przeżycie. 


  • 0

http://www.cda.pl/video/50993966 - Wyjaśnienie zmiany nicku i ikony (intro)

Wszystko co piszę po północy ma znacznie większą szansę być totalnym bełkotem śpiącego człowieka.


Gość od Talona
  • Członkowie społeczności
  • 861 postów
  • Seria do złota
  • Last active: 29 Aug 2016 08:24
  • Joined: 16 Apr 2015

Mnie się te zmiany podobają. W końcu taki rengar czy katarina nie będą zabijali w 0,01 albo 0,36 sekundy. (ten drugi przypadek był chyba przedwczoraj jak mid nafeedował katarinę mocno, ponad 2000 dmg po odliczeniu odp. na magię w 0,36 sekundy, tak było na ekranie śmierci napisane) Najlepiej żeby każdemu zabójcy rozłożyli dmg na 2 albo 3 sekundy. Dobrze zaplanowany atak będzie bez różnicy do tego co teraz jest ale będzie szansa na przeżycie.

Z krzesła spadłeś? O to chodzi żeby assasin zabił kogoś zanim użyje klepsydre albo jakiś spell który mu uratuje to życie.. teraz za każdym razem każdy ma przeżywać atak takiego zabójcy? Bez sensu jak dla mnie. Nie wspominam, że nie raz przeżyłem atak Rengara flashując od razu gdy zaczynał skok na ulcie i się pojawiał. Tak samo można liczyć na szybkie paluszki i zaraz jak wbije Kata aktywować klepsydre, kupić ga cokolwiek. Wyobrażasz sobie MF pod te tankowate itemy albo adc z ga? Obwiam się, że jeśli naprawdę zacznie to zajmować kilka sekund to assasini przestaną być grani. Zostanie full ad J4 na midzie :P.
  • 0

xcj6of8s66aw.png




Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych