Skocz do zawartości

Witaj na Forum How2Win
Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcjonalności. W momencie w którym się zarejestrujesz i zalogujesz będziesz mógł tworzyć tematy, wysyłać odpowiedzi, dawać punkty reputacji, dostaniesz dostęp do prywatnego komunikatora, postowania aktualizacji statusu, zarządzania profilem i wielu innych opcji. Ta wiadomość zniknie jeśli się zarejestrujesz..
Zaloguj się Załóż konto
Zdjęcie

Piaskowa galeria Dejli.


167 odpowiedzi w tym temacie
Tsushima Yoshiko
  • Moderatorzy
  • 1 367 postów
  • Złoto II
  • Last active: 11 cze 2017 17:27
  • Joined: 15 kwi 2015

jakby kogos interesowalo to daje caly lineart xayah

 

6iOSrOS.jpg

i to

mial byc izaya orihara

a wyslzo to co zwykle

pDw6poN.jpg

czyli qpa haha xd

lecz chocbym kroczyla ciemna dolina zla sie nie ulekne i sie nie poddam dopoki nie dostane moj tablet wymarzony

ogolnie to wydaje mi sie, ze paintowe kolorowanie wychodzi lepiej, pod wzgledem zywych kolorow (?)

nwm w sumie jak to sie dzieje, ale przydaloby sie podszkolic albo robic same linearty ktore sa nudne imo

zi2XJqM.jpg

serio potrzebuje wprawy

 

 


  • 0

hvcHNSG.pngphoto-158.png?_r=1492777233

 

WEAVE THESE STRANDS OF ASH

 

TOGETHER 

 

WARM OUR HANDS ON THE EMBERS OF

 

TIME

 


Tsushima Yoshiko
  • Moderatorzy
  • 1 367 postów
  • Złoto II
  • Last active: 11 cze 2017 17:27
  • Joined: 15 kwi 2015

gTxnNjo.jpg

brak mnie kasy na wiecej kolorow mam tylko 7 ale zbieram na kolejne B) fuk moglam w sumie zrobic zdjecie jak juz wyschlo i kolor jest w miare jednolity ale dobra wyglada wodnie a to wodna lux xd


  • 1

hvcHNSG.pngphoto-158.png?_r=1492777233

 

WEAVE THESE STRANDS OF ASH

 

TOGETHER 

 

WARM OUR HANDS ON THE EMBERS OF

 

TIME

 


Angkor
  • Członkowie społeczności
  • 673 postów
  • Srebro I
  • Last active: 10 lis 2017 00:18
  • Joined: 17 kwi 2015

Jeśli mocno wzorujesz się na cudzej pracy to podawaj przynajmniej autora oryginału. Jeśli nie potrafisz go odszukać, to podaj link do jego pracy. 

Nie ma zbytnio czego oceniać w tej galerii. Pracę to reprodukcje 1:1 lub mocne wzornictwo na cudzym wysiłku. Myszki nie komentuje. 


  • 1

tumblr_nbgrm57qXJ1qgvse2o1_400.gif

- Axew, mogę Ci zadać pytanie?

- Wal śmiało, tylko niech będzie piękne jak ja

 ( ͡° ͜ʖ ͡°)

 

 


Tsushima Yoshiko
  • Moderatorzy
  • 1 367 postów
  • Złoto II
  • Last active: 11 cze 2017 17:27
  • Joined: 15 kwi 2015

v0LzbMd.jpg

 

UwZdjLH.jpg

nie wiem ktory rodzaj oczu stosowac, nie roznia sie za bardzo ale jednak sa troche inne


  • -1

hvcHNSG.pngphoto-158.png?_r=1492777233

 

WEAVE THESE STRANDS OF ASH

 

TOGETHER 

 

WARM OUR HANDS ON THE EMBERS OF

 

TIME

 


Angkor
  • Członkowie społeczności
  • 673 postów
  • Srebro I
  • Last active: 10 lis 2017 00:18
  • Joined: 17 kwi 2015

dokładniej na tej pracy

a73a9f1171.png

 

 

"tym razem arcik nie jest moj "

ekhm...

 

/edit

Widzę szybka edycja.

Też dodam coś od siebie.

OrekiGenya.jpg

Autor OrekiGenya.

 

4b7d02a682.png

autor nieznany ^^

 

Minus dostajesz za każdą pracę bez autora, nie złośliwie.


  • 1

tumblr_nbgrm57qXJ1qgvse2o1_400.gif

- Axew, mogę Ci zadać pytanie?

- Wal śmiało, tylko niech będzie piękne jak ja

 ( ͡° ͜ʖ ͡°)

 

 


NoZgaduj
  • Członkowie społeczności
  • 1 postów
  • Unranked
  • Last active: 10 cze 2017 22:45
  • Joined: 10 cze 2017

To ja moze podlinkuje reszte hehe

 

687dabc38e41423eb6ca369410c8881a.jpgbig

 

 

star_guardian_lulu_by_songjikyo-dajbogj.

 

powiem ci ze kreska to sie szybko tobie zmienia

 

 

 

Takie cos pdochodzi pod podszywanie sie pod autora prac - kradziez i odpowiedzialnosc karna. Nastepnym razem podaj autora i linka do pracy, wtedy mozna uznac ze sie tylko wzorowalas. 

 

 

 

wroce tu


  • 1

Tsushima Yoshiko
  • Moderatorzy
  • 1 367 postów
  • Złoto II
  • Last active: 11 cze 2017 17:27
  • Joined: 15 kwi 2015

122CbcD.jpg

oto na czym sie wzorowalam ^^

 

Irelia_0.jpg

mam nadzieje ze nie urazilam riot games wykorzystujac wizerunek ich postaci 

 

dla wszystkich zainteresowanych, nowy szkicownik idealnie na wakacje, relcian w moim oryginalnym stylu wlasnie sie w nim znajduje. wciaz szukam odpowiedniego rysowania oczu, ale chyba to co dalam na irelii jest ok. ucieklo mi lewe oczko dlatego rozrysuje ją jeszcze raz a jutro wrzuce w kolorku. powoli bede sobie to uzupelniac, rozszerzajac swoją wyobraznie


  • 0

hvcHNSG.pngphoto-158.png?_r=1492777233

 

WEAVE THESE STRANDS OF ASH

 

TOGETHER 

 

WARM OUR HANDS ON THE EMBERS OF

 

TIME

 


Tsushima Yoshiko
  • Moderatorzy
  • 1 367 postów
  • Złoto II
  • Last active: 11 cze 2017 17:27
  • Joined: 15 kwi 2015

TgBrJVb.jpg

zostaje przy tym <3

jakby ktos nie widzial, wrzuce jeszcze opowiadanie o jhinie stare

Spoiler

  • 0

hvcHNSG.pngphoto-158.png?_r=1492777233

 

WEAVE THESE STRANDS OF ASH

 

TOGETHER 

 

WARM OUR HANDS ON THE EMBERS OF

 

TIME

 




Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych